Samsung

flip the house

BRIEFING

Samsung is vertegenwoordigd in alle lagen van de bevolking maar er is voor dit premium merk een wereld te winnen onder jongeren tussen de 13 – 30 jaar. De opdracht is helder: maak van Samsung een love brand onder jongeren en activeer de Flip4 telefoon in een omgeving waarin creatieve expressie centraal staat: festivals.

CONCEPT

Jongeren houden van festivals. En van huisfeestjes. Klein, intiem en in het beste gezelschap. Met Flip The House lanceerden we op verschillende festivals het perfecte on demand huisfeestje. Vooraf aangemelde festivalgangers kregen volledige controle over de sfeer, muziek en de verlichting in hun eigen Samsung-huiskamer. Iedere 20 minuten wisselden (Flip The House!) we van party-owner, met een compleet nieuwe party vibe. Natuurlijk werd het dikste en mooiste huisfeest van het festival beloond met een Samsung Flip4…

RESULTATEN

Dankzij de uitgekiende marketingcampagne behaalde Flip The House een hoge conversie op social platforms. De aansluiting bij de jeugdcultuur was spot on en de unieke ervaring bij meer dan 227K festivalgangers op 5 festivals, maakte van Samsung een love brand.

Project Specs

Klant:Samsung
Opdracht:flip the house
Jaar:2023 - heden