Subway

subs & singles café

BRIEFING

Subway is goed bekend bij GenZ en Young Millennials. Maar de quick service zorgt ook voor een snel klantenverloop waardoor het opbouwen van een duurzame relatie lastig is. Opdracht: bedenk een festivalcampagne voor een upgrade van brand love en awareness.

CONCEPT

Een enorme en ook groeiende doelgroep van vrijgezelle jongeren verliest het geloof in ‘snelle’ dating apps en is op zoek naar een face-to-face ontmoeting. In het Subway’s Subs & Singles Café kunnen festivalgangers op zoek naar hun perfecte date. Via een (online) tool werden festivalgangers gematcht. Met een footlong Sub, een geweldige restaurantsetting én onder een toeziend oog van de Witty Wingman kon men verder kennis maken. Een match made in heaven? Na het festival konden de love birds in een lokale Subway hun match verder uitbouwen. Na al die geweldige dates transformeerde het Subs & Singles Café op alle festivals in een bruisende dansvloer voor iedere dancaholic!

RESULTATEN

Als matchmaker speelde Subway slim in op de behoefte van de doelgroep aan echte connecties. Subway profileerde zich als een merk dat actief is betrokken bij de ervaringen en behoeften van hun potentiële klanten.

Project Specs

Klant:Subway
Opdracht:Subs & Singles Café
Jaar:2023