Frank Seltzer

keep dancing, keep moving, stay Frank

BRIEFING

Frank Seltzer vertelt in de Nederlandse Seltzer markt al een aantal jaar een aantrekkelijk verhaal. Next step is dit merkverhaal dichter bij het gebruiksmoment brengen. Het blik als hero van een creatieve activatiecampagne moet de verkoop stimuleren én het merk verder uitbouwen onder studenten in de donkere wintermaanden.

CONCEPT

Frank Seltzer vertelt in de Nederlandse Seltzer markt al een aantal jaar een aantrekkelijk verhaal. Next step is dit merkverhaal dichter bij het gebruiksmoment brengen. Het blik als hero van een creatieve activatiecampagne moet de verkoop stimuleren én het merk verder uitbouwen onder studenten in de donkere wintermaanden.

RESULTATEN

Dans met Frank de winter door! Dansen is zelfexpressie en een vitaal, sociaal en cultureel domein. Iedereen danst in een eigen stijl en met eigen attitude. Dus Keep Dancing maar Stay Frank. Met de take-out Keep Dancing, Stay Frank hebben we een sterk beeldgedreven activatiecampagne gecreëerd waarin unieke karakters uit de doelgroep met dikke dansmoves kleur en energie geven aan de grijze wintermaanden. Online én offline.

Project Specs

Klant:Frank Seltzer
Opdracht:keep dancing, keep moving, stay Frank