Rockstar Energy

ziggo dome activatie

BRIEFING

Rockstar Energy wil tilt het nachtleven naar een hoger niveau en grijpt de samenwerking met de Ziggo Dome aan om dat mogelijk te maken. Suikervrij, vol energie en perfect voor lange nachten. Tijd om ervoor te zorgen dat het merk on top of mind is bij uitgaand publiek. De vraag: creëer een activatie die de merkbekendheid vergroot, interactie stimuleert en bezoekers laat ervaren wat Rockstar Energy in zijn mars heeft. 

CONCEPT

De Rockstar Energy-ervaring in de Ziggo Dome is een activatie waar bezoekers niet omheen kunnen, letterlijk en figuurlijk. Buiten wordt een Rockstar Energy-campagnevideo op de Ziggo Dome afgespeeld, middels de gigantische 23 bij 400-meter grote LED-façade. Ook bij binnenkomst kun je niet om het merk heen: tegenover de bar vind je een niet-te-missen Rockstar-blik dat fungeert als meeting point. En dan de photobooth: een kaleidoscoop met gouden infinity-effect waar je instapt en zelf het perfecte shot maakt, dat je toegestuurd krijgt per mail – een uniek aandenken aan de avond, dat je achter je achteraf kunt downloaden. Kortom: pak je moment of fame en laat Rockstar Energy shinen op jouw socials. 

RESULTATEN

De activatie is zo’n groot succes dat-ie voor twee jaar verlengd is tot en met december 2026. Wat we tot nu toe weten, is dat 54 procent van de gemaakte foto’s is gedownload, 62 procent van bezoekers minstens één landingspagina opent en 89 procent een mailadres heeft achtergelaten. Je begrijpt: we kijken uit naar wat de verlenging nog meer voor het merk gaat betekenen. 

Project Specs

Klant:Rockstar Energy
Opdracht:Ziggo Dome activatie
Jaar:2024 - heden