Gordon’s

ready to begin? bar

BRIEFING

Gordon’s: een niet-te-missen naam in het ginvak. Tijd om naast de meest iconische, ook de favoriete gin van Gen Z en Young Millennials te worden. Aan ons de vraag hoe het merk een emotionele band kon opbouwen met de jongere generaties en Gordon’s konden positioneren als hét drankje om je festivaldag mee te beginnen.

CONCEPT

Ons antwoord: claim ‘The BeGIN’ – het eerste, onmisbare drankje dat de overgang markeert van de gewone dag naar een dag vol feest, nieuwe verhalen en onvergetelijke momenten. ‘The BeGIN’ kwam tot leven met de opvallende Ready to BeGIN? Bar op twee van de kleurrijkste festivals van Nederland: Milkshake en Mysteryland. De activatie was niet alleen een eyecatcher, maar bood ook een interactieve ervaring met showelementen, ontwikkeld in samenwerking met beide festivals. Zo sloten de acts naadloos aan bij de unieke festivalsfeer en waren ze de perfecte match voor bezoekers. Iedereen die toe was aan een frisse start óf even wilde ontsnappen aan de festivaldrukte – de Gordon’s Ready to BeGIN? Bar was de plek om je festivaldag te beginnen met een ijskoude G&T. Want: ‘A great story starts with a good beginning.’ 

RESULTATEN

Tijdens elke show stond de bar bomvol en tussendoor werd het de go-to spot om te relaxen en te genieten van een ijskoude G&T. De activatie bereikte via de social kanalen van Milkshake en Mysteryland maar liefst 193.000 mensen. Daarnaast zorgden Gordon’s-influencers voor nog meer zichtbaarheid met 110.000 extra views. Een succesvolle activatie die Gordon’s niet alleen zichtbaar maakte, maar ook geliefd onder festivalgangers. 

Project Specs

Klant:Gordon's
Opdracht:Ready to BeGIN? Bar
Jaar:2024