BRIEFING
Frank Seltzer als dé seltzer-keuze van Gen Z en Young Millennials: daar wil het merk naartoe. Met de Stay Frank-gedachte als leidraad kregen we de vraag een festivalactivatie te creëren die opviel, jongeren aansprak in hun zoektocht naar identiteit en merkvoorkeur stimuleerde. Met als doel: een blijvende connectie opbouwen en de verkoop boosten.
CONCEPT
We riepen Faces of Frank in het leven: een festivalactivatie waar bezoekers niet alleen alle Frank Seltzer smaken ontdekken, maar maar ook een uniek portret kunnen laten schieten in een speciale photobooth. Het doel van de booth: een professionele fotograaf legt hier de authenticiteit van bezoekers vast in een persoonlijk portret. Deze foto’s worden live geprint en geëxposeerd in de gallery naast de bar, die gedurende de dag wordt aangevuld met nieuwe beelden. Het resultaat: een ongeëvenaarde ervaring waarin het merk, festival en de bezoekers samenkomen.
RESULTATEN
Samen met tien unieke fotografen stonden we in 2024 op tien verschillende festivals, waar we de unieke spark van honderden festivalgangers vastgelegden. De Faces of Frank activatie werd dé plek voor bezoekers om zichzelf te vieren. De social resultaten spreken voor zich: 870.000+ weergaven, een bereik van 716.000+ en ruim 9.000 interacties.
Project Specs
Klant: | Frank Seltzer | |
Opdracht: | Faces of Frank | |
Jaar: | 2024 - heden |