was successfully added to your cart.

Cart

Seventh Generation

Seventh Generation is een nieuw schoonmaakmiddel en merk in Nederland dat staat voor Schoon Huis én Schone Wereld. Het moment dat zij hun merk een naam gaven, maakten zij een belofte. In alles wat zij doen houden zij rekening met de impact op de volgende generaties. Zo is het product Plant-based en is de verpakking gemaakt van gerecycled plastic.

Op Best Kept Secret laat Seventh Generation festivalbezoekers op een fun & positive way bewust nadenken over de toekomst en de wereld die zij achterlaten voor de volgende generaties.

Na het volgen van een spannend en uitnodigend pad door het bos kom je uit bij de digitale tijdscapsule van Seventh Generation.
Een plek waar er door BN’er Dennis Storm op een leuke maar toch ook serieuze manier wordt nagedacht over de toekomst en wat wij de volgende generaties nalaten.  Met onder andere de vraag ‘Hoe hoop jij dat de wereld eruitziet in 2250’? maken de bezoekers kennis met het merk, boodschap en de missie van Seventh Generation. Alle antwoorden komen in een tijdscapsule die wordt ingegraven na het festival.

Voor product awareness is er door Playground een compilatie video geproduceerd die gedeeld zal worden op verschillende milieubewuste blogs en magazines.

Seventh Generation

KLANT

Seventh Generation

ACTIVATIE

Digital Time Capsule

FESTIVAL

Best Kept Secret

BEZOEKERSAANTAL

35.000

Seventh Generation is een nieuw schoonmaakmiddel en merk in Nederland dat staat voor Schoon Huis én Schone Wereld. Het moment dat zij hun merk een naam gaven, maakten zij een belofte. In alles wat zij doen houden zij rekening met de impact op de volgende generaties. Zo is het product Plant-based en is de verpakking gemaakt van gerecycled plastic.

Op Best Kept Secret laat Seventh Generation festivalbezoekers op een fun & positive way bewust nadenken over de toekomst en de wereld die zij achterlaten voor de volgende generaties.

Na het volgen van een spannend en uitnodigend pad door het bos kom je uit bij de digitale tijdscapsule van Seventh Generation.
Een plek waar er door BN’er Dennis Storm op een leuke maar toch ook serieuze manier wordt nagedacht over de toekomst en wat wij de volgende generaties nalaten.  Met onder andere de vraag ‘Hoe hoop jij dat de wereld eruitziet in 2250’? maken de bezoekers kennis met het merk, boodschap en de missie van Seventh Generation. Alle antwoorden komen in een tijdscapsule die wordt ingegraven na het festival.

Voor product awareness is er door Playground een compilatie video geproduceerd die gedeeld zal worden op verschillende milieubewuste blogs en magazines.

KENNIS MAKEN?

Alles begint met een ontmoeting.

INSTAGRAM

@playground.ba