was successfully added to your cart.

Cart

Brand ActivationWork

Lipton Ice Tea

Lipton

Na 4 jaar de Lipton Tea-Room activatie, was het tijd voor vernieuwing, op alle fronten. Lipton Ice Tea en festivals zijn sinds jaar en dag een match en dit jaar kreeg Playground de opdracht een gloednieuwe activatie te bedenken. Dé plek op het festival waar vrienden bij elkaar kunnen komen. Om je favoriete Lipton cocktail of mocktail te drinken, te chillen, dansen, samen spellen te spelen, maar vooral om mooie festival herinneringen met elkaar te maken, Celebrate Togetherness was born! De Lipton Club bestaat uit drie verdiepingen, op elke verdieping is iets anders te beleven.

Lipton Ice Tea laat zich deze zomer meer dan ooit van haar duurzame kant zien.Zij kwamen speciaal voor festivals met het idee om flesjes te maken van 100 procent gerecycled plastic (pet) die tevens teruggaan naar de fabriek na de meeste festivals. Ook de “volledig” nieuwe Lipton Club activatie is gemaakt van gerecycled materiaal uit de oude activatie (Lipton T-Room), een unicum.

Deze duurzame insteek is tijdens DGTL festival online uitvergroot door samen te werken met zowel het festival als met 9 milieubewuste influencers.
De geselecteerde influencers hebben meer dan 430.000 personen bereikt en de co-created video op de DGTL festival kanalen bereikte 54.000 mensen.

Op Amsterdam Open Air combineert Playground de on-ground activatie met het creëren van content assets voor de (social) campagne van Lipton. Voor de content zijn festivalbezoekers vastgelegd in de Lipton Club met als thema, Everything is better when together. In totaal zijn er meer dan 40 gifjes opgeleverd en een video als digital banner ad voor Youtube. De assets zijn de gehele zomer zichtbaar als paid campagne op Instagram, Facebook en Youtube.

ACTIVATIE

Lipton Club

FESTIVALS

Soenda

AOA

CAS

Solar

Strafwerk

BEZOEKERS

130.000+

KENNIS MAKEN?

Alles begint met een ontmoeting.

INSTAGRAM

@playground.ba