was successfully added to your cart.

Cart

Kornuit

ACTIVATIE

TBA

FESTIVALS

DGTL

Mystic Garden

By The Creek

Straf_Werk

Kornuit is een nieuw generatie pils. Gemaakt door en voor een generatie die gemotiveerd is om alles uit het leven te halen. Zij vinden bijzondere ervaringen belangrijker dan geld of status en zien het leven als een aaneenschakeling van mooie momenten. Deze bijzondere momenten op festivals beleeft Kornuit graag samen met de festivalbezoeker. Playground bedacht en creëerde daarmee de To Be Announced (TBA) area, hiermee heeft Kornuit een eigen stage op het festival, waar zij gedurende de festivaldag 3 sessies houden. Tijdens elke sessie zal een van de grote namen van dat festival, zonder dat zij dit vooraf aankondigen, in de TBA area nogmaals een exclusieve set draaien. Met slechts plek voor 100/150 festivalbezoekers, is dit een erg bijzondere en intieme ervaring. Je kan de TBA stage herkennen op het festivalterrein door een muur met een groot projectiescherm, waarop middels een countdown te zien is wanneer de volgende sessie begint.

Voor meer awareness rondom de TBA zijn wij het festivalseizoen gestart met een influencer campagne; 4 influencers, 20 posts. Met deze campagne zijn er meer dan 340.000 mensen bereikt.

Om de cirkel rond te maken zorgen wij al drie jaar de content creatie bij de TBA stage. Tijdens het festival maakt Playground content en deelt deze op het Instagram kanaal van Kornuit. Verder brengen wij het verhaal van Kornuit en TBA onder de aandacht door middel van een aftermovie. Deze wordt op de juiste plaats ingezet als paid media.

KENNIS MAKEN?

Alles begint met een ontmoeting.

INSTAGRAM

@playground.ba