was successfully added to your cart.

Cart

Duracell 

In het gewone leven wil niemand bij de 20% club horen. Maar bij Down The Rabbit Hole, de 20% club is dé plek waar je wilt zijn als je met een lege batterij zit. In de club ontvangen bezoekers een Powerbank zolang ze binnen zijn, zodat ze weer kunnen bijladen.


Op meerdaagse festival zijn er veel verschillende stemmingen. Sommige zijn
vol met energie, andere hebben een chill moment nodig. De Duracell’s 20% club is ingericht voor beide, terwijl de telefoon wordt opgeladen.

De ‘on the ground’-activatie is gecombineerd met het produceren van de content voor de campagne van de Duracall-powerbank. Voor de content worden authentieke festivalbezoekers vastgelegd waarbij Down The Rabbit Hole en de activatie ‘20% Club’ het decor vormen. De content zal als online campagne van de Duracell-powerbank voor de Benelux dienen.

Daarnaast is er gebruik gemaakt van user generated content binnen de contentmarketing door de ‘Unstoppable Room’ in de ‘20% Club’. Stap de ‘Unstoppable Room’ binnen en wordt als bezoeker onderdeel van de spiegelkamer. Het is een visuele waarneming door de eindeloze weerspiegeling. Hiermee zijn de bezoekers gestimuleerd om een Instagram vriendelijke foto te maken.

Duracell 

ACTIVATIE

20% club

FESTIVALS

Down The Rabbit Hole

BEZOEKERS

3 x 35.000

ONLINE BEREIK

1.500.000 +

In het gewone leven wil niemand bij de 20% club horen. Maar bij Down The Rabbit Hole, de 20% club is dé plek waar je wilt zijn als je met een lege batterij zit. In de club ontvangen bezoekers een Powerbank zolang ze binnen zijn, zodat ze weer kunnen bijladen.

Op meerdaagse festival zijn er veel verschillende stemmingen. Sommige zijn vol met energie, andere hebben een chill moment nodig. De Duracell’s 20% club is ingericht voor beide, terwijl de telefoon wordt opgeladen.

De ‘on the ground’-activatie is gecombineerd met het produceren van de content voor de campagne van de Duracall-powerbank. Voor de content worden authentieke festivalbezoekers vastgelegd waarbij Down The Rabbit Hole en de activatie ‘20% Club’ het decor vormen. De content zal als online campagne van de Duracell-powerbank voor de Benelux dienen.

Daarnaast is er gebruik gemaakt van user generated content binnen de contentmarketing door de ‘Unstoppable Room’ in de ‘20% Club’. Stap de ‘Unstoppable Room’ binnen en wordt als bezoeker onderdeel van de spiegelkamer. Het is een visuele waarneming door de eindeloze weerspiegeling. Hiermee zijn de bezoekers gestimuleerd om een Instagram vriendelijke foto te maken.

KENNIS MAKEN?

Alles begint met een ontmoeting.

INSTAGRAM

@playground.ba