Samsung

Jongeren, hun telefoon en festivals, een onafscheidelijke combinatie! De Super Slow-mo, zorgt dat de tijd stil staat en je het moment niet verliest. Maar hoe introduceren we deze Super Slow-Mo videofunctie?

Juist, door deze zomer bezoekers in staat te stellen zelf de tofste festival content te maken met de nieuwste Galaxy S9. Samen met Boomerang Create heeft Playground het concept Samsung House of Motion ontwikkeld.

De plek op het festival waar je met Samsung altijd de mooiste festival herinneringen maakt. Bij vier verschillende motion experiences laten we bezoekers de verrassende effecten van snelheid en beweging zien en hoe we deze vastleggen met een GalaxyS9. De bezoeker kan de gemaakte Super Slow Mo direct online delen via zijn of haar favoriete social media. Staan de Super slow-mo’s er goed op? Dan kan je in de House of Motion ook gewoon de hele dag los gaan op de leukste beats van de meest uiteenlopende artiesten en collectives. 

De experiences waren onder meer te vinden op Amsterdam Open Air, Zwarte Cross, Solar Weekender 2018 en een pop up Samsung SlowMoStore.

 

CLIENT NAME

Samsung

CAMPAIGN TITLE

House of Motion

CATEGORY

Brand Activation

CHANNEL

festivals, PR, social media

KENNIS MAKEN?

Alles begint met een ontmoeting.

INSTAGRAM

@playground.ba