Seventh Generation
Seventh Generation is een nieuw schoonmaakmiddel en merk in Nederland dat staat voor Schoon Huis én Schone Wereld. Het moment dat zij hun merk een naam gaven, maakten zij een belofte. In alles wat zij doen houden zij rekening met de impact op de volgende generaties. Zo is het product Plant-based en is de verpakking gemaakt van gerecycled plastic.
Op Best Kept Secret laat Seventh Generation festivalbezoekers op een fun & positive way bewust nadenken over de toekomst en de wereld die zij achterlaten voor de volgende generaties. Het Best Kept Secret Festival is specifiek gekozen omdat zij hetzelfde belang hebben voor duurzaamheid.
Na het volgen van een spannend en uitnodigend pad door het bos kom je uit bij de digitale tijdscapsule van Seventh Generation.Een plek waar er door BN’er Dennis Storm op een leuke maar toch ook serieuze manier wordt nagedacht over de toekomst en wat wij de volgende generaties nalaten. Met onder andere de vraag ‘Hoe hoop jij dat de wereld eruitziet in 2250’? maken de bezoekers kennis met het merk, boodschap en de missie van Seventh Generation. Alle antwoorden komen in een tijdscapsule die wordt ingegraven na het festival. Dennis Storm heeft de boodschap van Seventh Generation mooi verspreidt omdat ook hij de belangen voor duurzaamheid deelt.
Voor product awareness is er door Playground een compilatie video geproduceerd die gedeeld zal worden op verschillende milieubewuste blogs en magazines.
Seventh Generation
KLANT
Seventh Generation
ACTIVATIE
Digital Time Capsule
FESTIVAL
Best Kept Secret
BEZOEKERSAANTAL
35.000
@playground.ba