WHY WE PLAY?

Playground werkt samen met ambitieuze merken om relaties aan te gaan met de passende doelgroep. Dit wordt mogelijk gemaakt door concepten op maat te ontwikkelen waarbij experience centraal staat.

Om een persoonlijke connectie te creëren brengt Playground merken in contact met de passende doelgroep op festivals, events, in de winkel en op social media. Door een passend concept wordt er gezorgd voor mooie, blijvende en opmerkelijke herinneringen.

HOW TO PLAY?

Connecties leiden tot sterke merkrelaties. Playground heeft een team aan ervaringsexperts klaar staan. Deze gaan graag de uitdaging aan om samen de experiental strategie te ontwikkelen die past bij het merk en de doelstelling.

STAP 1

WIE BEN JIJ?

Bepaal welk merk bij je past. Kom zelfverzekerd over en beschik over de nodige informatie van het merk. Wees authentiek en blijf bij de kernwaardes van het merk.

STAP 2

DOELGROEP

Neem de tijd om de doelgroep te leren kennen. Wat vinden zij belangrijk in de ‘experience’ en hoe kan het merk waarde toevoegen? Wat vindt de doelgroep leuk en hoe worden ze graag benaderd? Creëer relaties

STAP 3

RELEVANTIE

Wees relevant en vastberaden in je acties. Zorg dat de ‘experience’ relevant is en blijft. Ken de trends en weet wat er speelt. Loyaliteit aan het merk moet verdiend worden.

STAP 4

STORYTELLING

De ‘experience’ moet een passende en onvergetelijke indruk achterlaten. Daardoor zal de doelgroep emotioneel geraakt worden en de ervaring graag verder vertellen. Naast dat de ROI zal stijgen, zal ook de merk geloofwaardigheid stijgen.

OUR CLIENTS
INSTAGRAM

@playground.ba