fbpx

OCEAN OUTDOOR

Om te vieren dat Ocean Outdoor zijn deuren in Nederland heeft geopend, werd Playground gevraagd om een spectaculair evenement te organiseren. Maar liefst 250 gasten uit de mediawereld werden uitgenodigd op dit event, met als doel het introduceren van de Digital-Out-Of-Home marktleider uit de UK.

Het evenement werd geïnspireerd op de introductiecampagne genaamd ‘The Urge to Show’. Deze campagne is gebaseerd op het enthousiaste gevoel dat je krijgt bij het dragen van een paar nieuwe schoenen. Zo verwoord Ocean het gevoel dat elke marketeer krijgt bij het introduceren van een nieuwe campagne.

De artistieke pop-up locatie Temp. leidde de gasten door een dynamische en verassende ervaring , waarbij de succesfactor van Ocean werd toegepast: het gebruik van de nieuwste technologieën.  Om die reden werd het evenement ingedeeld in 3 ruimte’s die letterlijk de weg van het water laat zien: van de druppel (van de gletcher), naar de rivier en eindigend in de oceaan. De Blauwe draad (lijn) leidde je door deze digitale experience.

De host van avond was Ron Simpson, van nature groots sneakerliefhebber, en daarnaast kwamen in iedere ruimte inspirerende sprekers aan het woord met motiverende woorden over hun toekomstperspectief van Ocean Nederland. Het evenement werd afgesloten met een hapje en een drankje, en als herinnering aan de campagne van Ocean kreeg iedere aanwezige een symbolisch cadeau mee naar huis: een paar nieuwe Adidas schoenen

KENNIS MAKEN?

Alles begint met een ontmoeting.

FOLLOW US ON INSTAGRAM!

@playground.ba