fbpx

Gordon’s Pink

ACTIVATIE

Gin & Tonic Bar

FESTIVALS

Concert at Sea

Latin Village

Paaspop

Voor de lancering van het nieuwe drankje ‘Gordon’s Pink’ is Playground gevraagd een festivalactivatie te creëren. Een nieuw high-quality drankje met de verfrissende smaak van Gordon met de natuurlijke zoetheid van frambozen en aardbeien.

De doelstelling van de Gordon’s Pink activatie is zoveel mogelijk bezoekers in aanmerking te laten komen met het nieuwe drankje. Playground heeft haar creatieve conceptontwikkelaars een Gin & Tonic Bar laten ontwerpen om ultiem te kunnen genieten van de zomerse sferen op festivals zoals Paaspop, Concert at Sea en Latin Village.

De bar is volledig plug and play; een opvallende verschijning en daarnaast makkelijk vervoerbaar. Bezoekers kunnen loungen op het stijlvol ingerichte terras waar zij van hun Gordon’s Gin & Tonic of Pink Gin & Tonic kunnen genieten. Om in te spelen op de Millennial heeft Playground gezorgd dat er leuke content te creëren is die gedeeld kan worden op de social kanalen. Shall we…?