fbpx

BE-KIND

In opdracht van Mars Nederland introduceert Playground: BE-KIND in Nederland.
Het uit de USA overgewaaide merk BE-KIND is bekend geworden door hun glutenvrije voedzame repen, gemaakt van ingrediënten die de wereld en jou beter maken.

Geïnspireerd op de Zweedse sporttrend ploggen, werd een campagne gecreëerd. Plogging is een samenvoeging van ‘jogging’ en ‘plocka upp’, wat oppakken betekent in het Zweeds.
Tijdens het rennen van je rondje neem je een zakje mee waar je zwerfafval in stopt dat je onderweg tegen komt.  Het maakt niet alleen je work-out intensiever maar ook meteen je omgeving wat mooier.

Als start van de campagne werd een samenwerking opgezet met Geraldine Kemper, die samen met andere deelnemers tijdens het rennen van de Marathon van Rotterdam gingen ploggen. Deze gemaakte content is op de social kanalen van Geraldine Kemper meer dan 850.000 bekeken. Want BE-KIND is het merk dat een positieve impact op de maatschappij wil hebben. Meer bewegen en opruimen past daar goed bij.

In samenwerking met One-Fit en Classpass worden er nu zelfs maandelijks BE-KIND Running clinics georganiseerd in Amsterdam en Rotterdam. De activatie wordt breed op social media uitgemeten en heeft al honderd duizenden mensen bereikt. Hiermee komt BE-KIND Snacks als merk direct onder de aandacht als merk en bouwt op die manier een fanbase.

Voor de product awareness wordt er drie dagen per week op alle drukke on the go locaties, sportevenementen en offices gesampled volgens een field marketingplan. Een plan wat ontwikkeld is om binnen 1 jaar het gezette target van 200.000 klantencontacten te bereiken.

Naast de fieldmarketing campagne is er een online strategie geschreven. Wekelijks post Playground organisch een asset op de kanalen van BE-KIND. Met de maandelijkse paid social campagne zorgt Playground dat de asset aan meer dan 1 miljoen mensen wordt getoond.

BE-KIND

Influencers:

15+

Bereik: 1.000.000 +

In opdracht van Mars Nederland introduceert Playground: BE-KIND in Nederland.
Het uit de USA overgewaaide merk BE-KIND is bekend geworden door hun glutenvrije voedzame repen, gemaakt van ingrediënten die de wereld en jou beter maken.

Geïnspireerd op de Zweedse sporttrend ploggen, werd een campagne gecreëerd. Plogging is een samenvoeging van ‘jogging’ en ‘plocka upp’, wat oppakken betekent in het Zweeds.
Tijdens het rennen van je rondje neem je een zakje mee waar je zwerfafval in stopt dat je onderweg tegen komt.  Het maakt niet alleen je work-out intensiever maar ook meteen je omgeving wat mooier.

Als start van de campagne werd een samenwerking opgezet met Geraldine Kemper, die samen met andere deelnemers tijdens het rennen van de Marathon van Rotterdam gingen ploggen. Deze gemaakte content is op de social kanalen van Geraldine Kemper meer dan 850.000 bekeken. Want BE-KIND is het merk dat een positieve impact op de maatschappij wil hebben. Meer bewegen en opruimen past daar goed bij.

In samenwerking met One-Fit en Classpass worden er nu zelfs maandelijks BE-KIND Running clinics georganiseerd in Amsterdam en Rotterdam. De activatie wordt breed op social media uitgemeten en heeft al honderd duizenden mensen bereikt. Hiermee komt BE-KIND Snacks als merk direct onder de aandacht als merk en bouwt op die manier een fanbase.

Voor de product awareness wordt er drie dagen per week op alle drukke on the go locaties, sportevenementen en offices gesampled volgens een field marketingplan. Een plan wat ontwikkeld is om binnen 1 jaar het gezette target van 200.000 klantencontacten te bereiken.

Naast de fieldmarketing campagne is er een online strategie geschreven. Wekelijks post Playground organisch een asset op de kanalen van BE-KIND. Met de maandelijkse paid social campagne zorgt Playground dat de asset aan meer dan 1 miljoen mensen wordt getoond.

KENNIS MAKEN?

Alles begint met een ontmoeting.

INSTAGRAM

@playground.ba

No data available
VOLG ONS OP INSTAGRAM!

@playground.ba